Šta je Google remarketing i koje su njegove najveće prednosti?

By Gojko / November 25, 2014

Šta mislite o tome da možete da nastavite sa oglašavanjem svog proizvoda vašem potencijalnom kupcu, čak i kada on ode sa vašeg sajta? Šta kada bi ta reklama mogla da se prikazuje bilo gde na internetu, gde god da se nalazi potencijalni kupac (čak i na sajtovima poput Youtube-a ili CNN-a)?

Ukoliko mislite da ne možete da nađete kupca koji je bio na vašem sajtu, zainteresovao se za vaš proizvod, ali na kraju odustao od kupovine, Google remarketing je idealno rešenje za vas.

Šta je Google remarketing i koje su njegove najveće prednosti

Google remarketing zna koje je proizvode i usluge, određeni potrošač na vašem sajtu tražio. On tačno zna o kojoj se tu osobi radi i on će nastaviti da mu pokazuje vašu reklamu i nakon što kupac ode sa vašeg sajta.

Na taj način vaš proizvod ostaje u podsvesti vašeg potrošača usled stalnog ponavaljanja reklame. A najbolje od svega je to što vi ne morate ništa da učinite povodom tog pitanja.

Ovakav oblik oglašavanja je prilagodljiv različitim reklamama, uređajima ili načinima pretrage potrošača. U skladu sa time postoji i više oblika Google remarketinga:

  • Standardni remarketing – pokazuje reklame vašim prethodnim posetiocima tokom njihovih surfovanja internetom
  • Dinamički remarketing – pokazuje dinamičke oglase o proizvodima i uslugama koje su vaši potencijalni kupci videli na vašem sajtu
  • Remarketing za aplikacije na mobilnim uređajima – omogućuje prikazivanje reklama na veb stranicama ili aplikacijama na mobilnim telefonima
  • Remarketing lista za pretragu reklama – odnosi se na objavljivanje reklame na Google-ovim stranicama pretrage
  • Video remarketing – vaše reklame će se prikazivati na stranicama Youtube-a ili na samim videima

Svaki od ovih oblika pogoduje različitim reklamnim kampanjama, a od samog oglašivača i izgleda ili oblika reklame, zavisi koji oblik je najbolje odabrati. Trenutno najveći uspon na onlajn utakmici doživljava dinamički marketing.

Koje korsti oglašivač ima od Google remarketing-a?

Činjenica je da 98% internet korisnika koji pogledaju bilo koji sajt u bilo koje vreme, napuštaju isti ne kupujući apsolutno ništa na njemu. Nasuprot tome, u psihologiji ljudskog bića je da će se povećati verovatnoća za kupovinom određenog artikla ukoliko se to viđa iznova i iznova.

Šta je Google remarketing i koje su njegove najveće prednosti

Zbog ovoga je Google remarketing jedan od najboljih opcija za povećanje prodaje. Google remarketing je novi oblik oglašavanja dizajniran da što češće, na različitim sajtovima, ponovo zainteresuje vašeg kupca.

On uzima podatke o svakom kupcu koji uđe na vaš veb sajt, a najpotencijalnije prati. Na taj način, on stvara kupcu sve veću želju da se ponovo vrati vašu veb stranicu i izvrši kupovinu.

Za kraj bih sumirao najveće prednosti Google remarketinga, koje podrazumevaju:

  • Mogućnost da se dosegne do ljudi onda kada su oni najspremniji za kupovinu
  • Remarketing lista se može prilagoditi tako da bude u skladu sa vašim unapred definisanim ciljevima
  • Ogromna veličina tržišta koje može da se pokrije
  • Predstavlja povoljno i isplativo oglašavanje
  • Mogućnost da se vidi gde se oglas pojavljuje i po kojoj ceni.

Pored ovoga, ne treba izostaviti i činjenicu da se remarketing sve više razvija i da će u budućnosti predstavljati izuzetno važno oružje u rukama onoga ko zna da ga koristi. Po mom mišljenju, svaki onlajn oglašivač bi trebalo da poznaje barem elementarne stvari Google remarketinga.

Šta je Google remarketing i koje su njegove najveće prednosti

Neosporivo je da je ovakav oblik oglašavanja izuzetno koristan iz ugla oglašivača, ali se postavlja pitanje kako to može da deluje na potrošače. Koje je vaše mišljenje o ovakvom načinu oglašavanja i da li ste probali Google remarketing?

Pišite u komentarima.

Diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Novom Sadu. Zainteresovan za internet marketing i primenu društvenih mreža u svrhe biznisa, kao i za SEO optimizaciju sajtova. Smatra da su za uspeh neophodne stalne inovacije i kreativnost. Obožava sport i komedije.

Comments are closed