Saveti kako da unapredite vašu Twitter marketing strategiju

By Branko / January 14, 2016

Da li vaša Twitter strategija zaista daje rezultate? Želite li veći odziv na vašim tvitovima?

Ukoliko znate kako da postujete tvitove koji će da povećaju vidljivost vašeg profila, to može mnogo da vam pomogne, kako pri povećanju aktivnosti na vašem Twitter profilu (engagement), tako i pri povlačenju saobraćaja preko vašeg Twitter profila na vaš veb-sajt.

U nastavku teksta predstavljamo vam nekoliko saveta kako da unapredite vašu Twitter strategiju:

  1. Tvitujte bez linkova

Istraživanja su pokazala da tvitovi koji u sebi ne sadrže linkove ostvaruju mnogo bolje rezultate nego tvitovi koji u sebi poseduju link. Takođe, nije neophodno da se uvek tvituje nešto što u sebi poseduje link. Ako ograničite broj linkova koje delite na Twitter-u, povećaćete samu vrednost onoga što radite.

Twitter je odlična platforma preko koje možete da izgradite svoj brend i povećate poverenje kupaca, tako da se uvek predlaže da se više radi na unapređenju odnosa sa kupcima, nego deljenju velikog broja tvitova sa linkovima.

2. Koristite prave hashtag-ove

Ako želite da budete viđeni i primećeni, od izuzetnog je značaja da koristite prave hashtag-ove. Takođe je važno da ne preterujete sa hashtag-ovima, pošto to može da ima kontraefekat na vaše tvitove.

Veoma korisni alati u ovom slučaju su Hashtagify i RiteTag. Korišćenje ovih alata može biti od velikog značaja, budući da pronalaženje adekvatnih hashtag-ova unapređuje aktivnost (engagement) vaše publike.

Hashtagify

  1. Dodavajte slike linkovima

Nije ništa neobično da tvitovi koji u sebi sadrže slike pokazuju bolje rezultate od onih bez slika. Na sreću, postoji mnogo alata koji mogu da vam pomognu da pronađete adekvatne slike za vaše tvitove. Jedan od njih je i Twitshot.

Twitshot je online alat koji možete da koristite i kao veb-sajt i kao ekstenziju za Chrome, ali takođe i kao iOS aplikaciju.

twitshot

  1. Tvitujte u pravom formatu

Da tvitujete u pravom formatu, potrebno je da imate raspoređene sve elemente pravim redosledom. Uvek tvitujte prvo tekst, pa tek onda link. Ukoliko ste sadržaj preuzeli sa nekog sajta, trebalo bi da spomenete njihov Twitter profil, ukoliko ga poseduju (@mentions). Tek nakon toga dodajte hashtag-ove i sliku.

Još jedna od bitnih stvari je da ne počinjete tvitove sa spominjanjem nečijeg profila osim ako ne odgovarate na nečiji tvit. U slučaju kada to radite vaš tvit će videti samo oni ljudi koji prate oba profila.

tweriod

  1. Tvitujte u pravo vreme

Izuzetno je važno da tvitujete onda kada je vaša publika na mreži, odnosno online. Kako biste saznali kada je najveći procenat ljudi koji vas prate online, mogu vam pomoći mnogobrojni alati. Jedan od njih je i Tweriod , a odnedavno postoji i kao dodatak pri Buffer-u.

buffer

  1. Koristite Twitter liste kako biste organizovali sadržaj sa retvitove

Kako biste pronašli sadržaj za retvitovanje, poželjno je da kreirate liste sa različitim nišama sa profilima ljudi kojima verujete da dele relevantan sadržaj. Od vrednosti samog sadržaja koji ćete retvitovati zavisiće i aktivnost vaše publike, odnosno da li je baš taj sadržaj koji ste retvitovali koristan za njih.

Svako je u mogućnosti da tvituje različite sadržaje, ali samo najbolji tvitovi ostanu primećeni. Ukoliko želite da i vaši tvitovi budu primećeni, iliti da ih veći broj ljudi vidi, iskoristite ove savete i obuhvatite ih u jednu celinu koja će vam sigurno doneti rezultate.

Pored toga, dobro izanalizirajte šta pokreće vašu publiku i delite im najbolji mogući sadržaj koji možete da kreirate ili pronađete. Uz pravi sadržaj povećaćete vrednost vašeg Twitter profila i samim tim i autoritet među vašim pratiocima.

Student Ekonomskog fakulteta u Novom Sadu. Internet marketingom se bavi preko godinu dana. Želi karijeru da usmeri ka programiranju i kako ga primeniti u online marketingu. Fan kulinarstva i biciklizma.