Kako izgleda uspešna božićna reklamna kampanja?

By Gojko / November 18, 2014

Kompanija John Lewis iz Velike Britanije koja se bavi maloprodajom, poslednjih godina je postavila nove standarde u oblasti reklamiranja putem storytelling-a.

Karakteristično za ove reklame je zanimljivo ispričana božićna priča koja uglavnom uključuje animirane likove i interesantno obrađene popularne pesme koje prate tu priču. Svaka reklama na svoj način dolazi do potrošača i ostavlja poseban utisak.

Uostalom, pogledajte i sami…

1. John Lewis Christmas Advert 2014

U božićnoj reklami za ovu godinu, glavne uloge su Sam i Monty – dva najbolja prijatelja. Sam pretpostavlja da zna o čemu Monty mašta za ovogodišnji Božić, što mu na kraju i poklanja. Ova kampanja je poznata pod nazivom #MontyThePenguin.

2. John Lewis Christmas Advert 2013

Priča govori da postoje neke životinje koje nikada nisu videle Božić. Da li je medved, zekin najbolji drug, zbog zimskog sna prespavao i prošlogodišnji najsrećniji praznik, pogledajte u John Lewisov-oj reklami za prošlu godinu.

3. John Lewis Christmas Advert 2012

U ovoj animiranoj priči koja je nazvana Putovanje je prikazano na šta je sve spreman jedan Sneško Belić da uradi kako bi još nekome ulepšao Božić.

4. John Lewis Christmas Advert 2011

Ova neanimirana priča stavlja u prvi plan nestrpljivog dečaka. Osnovni problem sa kojim se on suočava je kako da predugo vreme prođe do Božićnog jutra. Razlog zbog čega on toliko čeka Božić je vrhunac ove reklame i poruka reklamne kampanje za 2011. godinu.

5. John Lewis Christmas Advert 2010

Kampanjom pod nazivom: Za one kojima je važno da pokažu da im je važno, kompanija prikazuje ljude u različitim situacijama kako pakuju Božićne poklone uz veliki trud i ne toliku spretnost. Pored toga, John Lewis u reklami aludira na optimalne cene proizvoda koje ima u ponudi.

https://www.youtube.com/watch?v=mpV-xagkTDU

6. John Lewis Christmas Advert 2009

Dok u pozadini čujemo obradu velikog hita Sweet child o’mine, na reklami se vide mališani kako otvaraju poklone namenjene odraslima. Cilj kampanje je bio da se odraslima vrate osećanja koja su imali tokom otvaranja Božićnih poklona u detinjstvu.

7. John Lewis Christmas Advert 2008

Na osnovu govora tela i pretpostavkama o mislima različitih osoba koje se pojavljuju u ovoj reklami, pojavljuju se proizvodi koji u tom momentu najviše odgovaraju svakome od njih. Ova kampanja je bila poznata pod nazivom: Ako poznajete osobu, pronaći ćete poklon za nju.

https://www.youtube.com/watch?v=TmQ74XO_Fx0

Šta vi mislite o navedenim reklama i kako vam se čini reklamna kampanja kompanije John Lewis?

Pišite u komentarima.

 

Diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Novom Sadu. Zainteresovan za internet marketing i primenu društvenih mreža u svrhe biznisa, kao i za SEO optimizaciju sajtova. Smatra da su za uspeh neophodne stalne inovacije i kreativnost. Obožava sport i komedije.