Upravljanje nalozima na društvenim mrežama [top 15 alata]

By Lazar / March 23, 2016

Promocija biznisa na društvenim mrežama ponekad može da oduzme mnogo vremena i truda, a da da slabe rezultate, naročito ako ste tek pokrenuli biznis ili ako upravljate sa više naloga na društvenim mrežama istovremeno.

Kako da žonglirate i da upravljate sa više naloga na društvenim mrežama na dobar način? Da li je neophodno da budete ekspert na tom polju ili pak menadžer društvenih mreža?

Kreiranje sadržaja, zakazivanje, deljenje postova, povezivanje za pratiocima, deljenje drugih sadržaja, upravljanje zajednicom… Sve ovo može da bude veoma komplikovano.

Efikasno upravljanje nalozima na društvenim mrežama moguće je upotrebom online alata koji mogu da poboljšaju vaše prisustvo i vašu aktivnost na ovim medijima, i da vam vremenom donesu veoma dobre rezultate.

Alati koje ćemo u tekstu pomenuti će vam pomoći da to uradite. Mnogi od njih imaju slične karakteristike, međutim, oni su svi različiti. Svaki alat ima neku funkciju po kojoj je poseban, a vi odaberite one koji vam najviše odgovaraju i isprobajte ih.

Navodimo 15 korisnih alata za upravljanje nalozima na društvenim mrežama.

  1. EveryPost

EveryPost vam omogućava da stvorite vizuelni sadržaj i da ga delite na Facebook-u, Twitter-u, Google+-u, LinkedIn-u, Pinterest-u i Tumblr-u. Ovaj alat je veoma koristan ukoliko delite sadržaj preko vaših Android i iPhone uređaja.

  1. Bit.ly

Bit.ly skraćuje URL i omogućava vam da pratite klikove. Ovaj alat je naročito koristan za Twitter na kojem su postovi ograničeni, te vam je URL od 100 karaktera potpuni višak. Pored toga, Bit.ly je odličan i kao alat za praćenje klikova koji će dati informaciju o tome koliko puta ljudi kliknu na sadržaj koji kačite na društvenim mrežama.

  1. Hootsuite

Hootsuite je alat za upravljanje nalozima na društvenim mrežama koji koristi više od 10 miliona profesionalaca. On vam može pomoći da zakažete i analizirate vaše marketinške kampanje na društvenim mrežama.

Osim toga, Hootsuite ima veliki broj timskih alata koji će pomoći vašem timu u kreiranju sadržaja za društvene mreže.

  1. Agora Pulse

Agora Pulse vam omogućava da zakažete sadržaj za Twitter, Facebook i Instagram, sve na jednom mestu. Isto tako, Agora Pulse nudi dinamične izveštaje za sve tri društvene mreže. Takođe, možete da pokrenete i promocije koristeći Agora Pulse alat.

  1. Social Oomph

Social Oomph vam pomaže da zakažete sadržaj na Facebook-u i Twitter-u. Osim toga, možete da napravite automatske poruke dobrodošlice na Twitter-u. Social Oomph ima veliki broj odličnih opcija koje vam omogućavaju da zakazujete objavljivanje fotografija.

  1. Sprout Social

Sprout Social je kompletan alat za upravljanje nalozima na društvenim mrežama za agencije koje se bave društvenim medijima, jer možete da ga koristite sa više naloga na Twitter-u i Facebook-u.

Po mom mišljenju, posebna prednost ovog alata je što ima odličnu analitiku za sve društvene mreže koje koristite, pa možete veoma lako da analizirate i da pratite uspešnost vašeg nastupa.

  1. Crowd Booster

Crowd Booster je alat za analitiku društvenih mreža koji će vam pomoći da optimizujete marketinške odluke na ovim medijima. Umesto da ručno radite analitiku, ovde dobijate automatsko ažuriranje podataka na dnevnom ili nedeljnom nivou. Možete čak da napravite prilagođene izveštaje koji mogu da budu korisni za klijente. Konačno, koristite informacije iz izveštaja kako biste odredili najbolje vreme za zakazivanje tvitova.

  1. Edgerank Checker

Edgerank Checker sa Social Beckers-a vam pomaže da uvidite najbolji način za optimizaciju vašeg sadržaja na Facebook-u. Možete da napravite prilagođeni sadržaj koji povećava angažovanje i optimizuje doseg vaših postova.

  1. SocialBro

SocialBro ili sada Audiense je marketinški alat za Twitter. SocialBro će vam pomoći sa svim vašim aktivnostima na Twitter-u, od zakazivanja sadržaja, izveštaja, do kreiranja oglasa na ovoj mreži.

  1. Tailwind

Tailwind je sveobuhvatan alat koji će vam pomoći sa vašim marketinškim naporima na Pinterest-u. Štaviše, ovo je službeni partner za marketing na Pinterest-u.

Tailwind vam pomaže da kreirate više tabli odjednom, da ubacujete više slika odjednom i da zakazujete postove. Takođe vam mogu omogućiti da pronađete najbolje vreme za kačenje pin-ova kako biste dobili najveće angažovanje.

Konačno, Tailwind je dizajniran da pomogne timovima koji upravljaju sa više naloga. To čini ovaj alat idealnim za agencije koje pružaju usluge na društvenim mrežama.

  1. Buffer

Buffer je odličan alat za zakazivanje postova na društvenim mrežama. Ovo je jedan od alata koje tim Marketinguj.Me svakodnevno koristi. Možete da delite postove na Facebook-u, Twitter-u, Linkedin-u, Google+-u i Pinterest-u.

  1. Oktopost

Oktopost je alat za upravljanje nalozima na društvenim mrežama fokusiran na traženje potencijalnih kupaca za vaš proizvod ili uslugu. Upravo ta opcija je ona za koju kreatori Oktopost-a veruju da nedostaje kod Hootsuite-a. Štaviše, Hootsuite pomaže preduzećima da zakažu sadržaj, dok Oktopost pomaže preduzećima da dobiju novac.

  1. MeetEdgar

MeetEdgar reciklira vaše postove, tako da kasnije možete da postignete veći procenat poseta na vašem sajtu ili blogu iz recikliranog sadržaja.

  1. IFTT

IFTT je automatizovan alat koji je jednostavan za korišćenje. Sve što treba da učinite je da izaberete recept koji želite i alat sve radi potpuno automatizovano. Postoji više stotina recepata koji su već predefinisani, a naravno da i vi možete da kreirate recept shodno vašim potrebama.

  1. Tweepi

Tweepi će vam pomoći da pronađete ciljane korisnike na Twitter-u, i zatim ostanete povezani sa njima kroz interakciju na redovnoj osnovi. Ovo je takođe jedan od alata koji naš tim svakodnevno koristi.

Da biste izabrali pravi alat za upravljanje nalozima na društvenim mrežama neophodno je da imate jasnu sliku o tome koje su vaše potrebe. Iako mnogo alata iz ovog popisa izgleda veoma interesantno, svakako da ne treba sve da ih koristite. Izaberite najpogodnije alate za vaš biznis kako biste nastup na društvenim mrežama učinili što efikasnijim i vidljivijim.

Koje alate vi koristite? 

Studirao marketing u Subotici i o trošku Evropske unije skitao po Evropi, kao erasmusovac u Letoniji i Belgiji. Bavi se online marketingom već četiri godine i štreberski prati sva nova dešavanja. Uvek na vrhu! Sve što zaradi troši na putovanja i potpuno netipično za Balkanca – voli sport.
2 comments

Leave a comment: