60 email naslova za bolji open rate

By Lazar / June 25, 2016
Vise otvorenih emailova

Počeli ste da šaljete mail-ove vašoj novoizgrađenoj (i rastućoj) email listi.

Broj otvorenih i pročitanih email-ova nije na nivou koji ste očekivali?

Čak i kada imate sadržaj za koji ste sigurni da bi svima sa vaše liste bio koristan, open rate (broj otvorenih email-ova/broj poslatih email-ova) nije ni blizu onoga što biste želeli.

Postaje sve teže da osmislite naslov email-a koji će pretplatnici sa vaše liste zapravo da otvore, a onda i da pročitaju.

Ako vam ovo zvuči poznato, niste jedini u tome. U stvari, pronalaženje najboljeg naslova za email koji će vam omogućiti da vaši pretplatnici zapravo otvore email, a onda ga i pročitaju, je problem skoro svakoga ko ima email listu i šalje email-ove.

Hajde da prvo tačno odredimo koliki je prosečan procenat otvorenih email-ova, tako da možete da steknete jasniju sliku o tome koliko ste uspešni u email marketingu.

Prosečan procenat otvorenih emailova

Mnogi faktori utiču na open rate, uključujući i to kako su vaši pretplatnici postali pretplatnici, kao i to da li šaljete email-ove ekstremno segmentiranom delu svoje liste ili svima.

Međutim, prema Mailchimp-u (SmartInsights), nakon analize više stotina miliona email-ova otkrili su da je:

Prosečna stopa otvorenih mail-ova između 15% i 25%, u zavisnosti od industrije.

Prosecna stopa otvorenih emailova

Nemojte uzimati ove brojeve kao sveto pismo. Vaša stopa može da bude manja u zavisnosti od situacije, ali ako možete da ostanete u opsegu od 15% do 25% budite sigurni da radite dobar posao.

Ali zašto su ovi brojevi značajni?

I ono što je još važnije – kako povećanje open rate-a može da utiče na vaše poslovanje?

U zavisnosti od toga koji alat za email marketing koristite, u delu sa analitikom ćete dobiti gomilu brojeva, ali svaki sigurno ima ove osnovne metrike:

  • učestalost klikova
  • bounce rates
  • procenat otvorenih email-ova
  • žalbe

Svi ovi brojevi mogu da budu značajni, ali jednostavna istina je ovo:

Da bi vaš email bio pročitan, i da biste dobili željenu akciju/reakciju od pretplatnika, vaš email PRVO mora da bude OTVOREN!

Naslovi email-ova su prva tačka kontakta sa vašim pretplatnicima, i ako im ne privučete pažnju na pravi način, možete da budete sigurni da će taj email da završi u korpi. To je razlog zašto su naslovi email-ova toliko bitni.

Zato smo za vas pronašli 60 formula koje možete još danas da počnete da koristite kako biste povećali open rate email-ova i time uticali na rast prodaje.

60 najboljih email naslova za podizanje open rate-a

Sledeći put kada krenete da smišljate naslov za email, samo ubacite informacije koje nedostaju u ove formule:

60. Hitan email

– formula: (Akcija) odmah!

– primer: Otvori ovo odmah!

59. Lista email:

– formula: Top (#) načina da (korist)

– primer: Top 5 načina da brzo sagorite masti

58. Email dobrodošlice:

– formula: Dobrodošli u (brend/ime)!

– primer: Dobrodošli na Marketinguj.Me!

57. Ne kupujte ovo email:

– formula: Ne kupujte (ime proizvoda) dok ne pročitate ovo

– primer: Ne kupujte AirJordan dok ne pročitate ovo

56. Studija slučaja email:

– formula: (Studija slučaja) (rezultat studije slučaja)

– primer: Studija slučaja: Majka troje dece za godinu dana zaradila 30 hiljada evra preko interneta

55. Kako da email:

– formula: Kako da (postignete željeni rezultat)

– primer: Kako da kucate brže na računaru

54. Škola veštine/jezika email:

– formula: (Ime poznate ličnosti) škola (tema)

– primer: Brus Lijeva škola samoodbrane

53. Uradite OVO email:

– formula: Uradite OVO (korist)

– primer: Uradite OVO ako želite da vam ona bude devojka

52. Brendirani newsletter email:

– formula: (Ime newsletter-a) (izdanje #)

– primer: Social Media Examiner newsletter #24

51. Novi post email:

– formula: (Novi post) (naslov blog posta)

– primer: Novi post: Kako da popravite vaš Iphone

50. Šta ako email:

– formula: Šta ako (negativan rezultat)

– primer: Šta ako Facebook nestane

49. Vs email:

– formula: (Tema) vs (tema)

– primer: Email marketing vs Društvene mreže

48. Zapošljavamo email:

– formula: (Brend) zapošljava!

– primer: Marketinguj.Me zapošljava!

47. Greške email:

– formula: (Broj) (tema) greške koje ste napravili

– primer: 21 greška koju pravite dok pokušavate da smršate

46. Okupiti email:

– formula: (Broj) stručnjaci (tema)

– primer: 10 stručnjaka dele svoje omiljene marketinške alate

45. Autoritet email:

– formula: (Ime autoriteta) (tema + tajna/saveti)

– primer: Warren Buffet-ove tajne investiranja

44. Trenutna rasprodaja email:

– formula: (Trenutna raprodaja) (ime proizvoda) (popust)

– primer: Trenutna rasprodaja MailChimp 50% popusta na prvu godinu

 43. Izbegavajte email:

– formula: Izbegavajte ovo (broj) (tema) (zamka/greške)

– primer: Izbegavajte ovih 10 grešaka u pisanju

42. Šta sam naučio email:

– formula: Šta sam naučio nakon (dostignuće)

– primer: Šta sam naučio nakon što sam potrošio 100 hiljada dolara na FB oglase

41. Email o smrti:

– formula: Smrt (tema)

– primer: Smrt email marketinga

40. Zapovedni email:

– formula: Prestanite (akcija)!

– primer: Prestanite da čitate vesti!

39. Brzo obaveštenje email:

– formula: Brzo obaveštenje: (tema)

– primer: Brzo obaveštenje: Kompletan kurs za programere je na 20% popusta

38. Kontrast email:

– formula: (Suprotnost vs suprotnost)

– primer: Mali čovek desetkovao napadača od 90kg

37. Prozivanje email:

– formula: (publika) (tema)

– primer: Korisnici Instagram-a! Evo kako da povećate broj pratilaca

36. Društveni dokaz email:

– formula: Dokaz da (proizvod) radi

– primer: Dokaz da 60 formula za email naslove rade

35. Rezultati email:

– formula: Kako smo (rezultat) za (vremenskom periodu)

– primer: Kako smo dobili 100 hiljada jedinstvenih poseta za šest meseci

34. Pitanje email:

– formula: (Pitanje)?

– primer: Jesam li ja jedini sa milion pitanja?

33. Ti email:

– formula: Ti (željeni rezultat)?

– primer: Ti, najprodavaniji autor?

32. Zamislite email:

– formula: Zamislite (željeni rezultat)

– primer: Zamislite da ste u mogućnosti da putujete oko sveta

31. Malo poznato email:

– formula: (Broj) malo poznati načini da (akcija)

– primer: Tri malo poznata načina da izgradite vašu email listu

30. Prečica email:

– formula: (Broj) prečica (željeni rezultat)

– primer: 15 prečica za brže čitanje

29. Šokira email:

– formula: (Subjekat) šokiran (neobična stvar/osoba)

– primer: Gary Vaynerchuk šokiran neobičnim Facebook oglasima

 28. Neobičan email:

– formula: Muškarac/žena/dete (neobična akcija/stvar)

– primer: Čovek prodaje pisma koja je napisao slamom

27. Tri-tačke email:

– formula: (Tema 1) (tema 2) i (glavna tema)

– primer: UFC, bol u palcu i kopiranje email-a

26. Sezonski popust email:

– formula: Uštedite (popust) (artikal) ovog (godišnje doba)!

– primer: Uštedite 25% na cipele ovog proleća!

25. Ja volim email:

– formula: Ja (pridev) volim (tema)

– primer: Ja prokleto volim pisanje

24. Savet email:

– formula: (Tema) savet za (ciljano tržište)

– primer: Modni savet za sve generacije

23. Pravi razlog email:

– formula: Pravi razlog (ciljano tržište) (privući proizvodu/tema)

– primer: Pravi razlog zašto muškarci žele da nauče da kuvaju

22. Sveti gral (najveća tajna) email:

– formula: Sveti gral (tema)

– primer: Sveti gral email marketinga

21. Lekcije email:

– formula: (Tema) lekcija iz (neobičan izvor)

– primer: Lekcije o programiranju od pravog nindže

20. Verovatno email:

– formula: Verovatno (najpametniji/najgluplji) način da (akcija)

– primer: Verovatno najgluplji način da trenirate psa

19. Nikad upoznali email:

– formula: Najviše (omrznut/voljen) (osoba) koju nikad niste upoznali

– primer: Najvoljeniji frizer kojeg nikad niste upoznali

18. Velika greška email:

– formula: Moja velika (tema) greška

– primer: Moja velika freelance greška

 17. Email istina:

– formula: Istina o (tema/osoba)

– primer: Istina o Facebook oglasima

16. Problem email:

– formula: Problem sa (problem)

– primer: Problem sa preniskim cenama

15. Umetnost email:

– formula: Umetnost (tema)

– primer: Umetnost igranja igrica

14. % email:

– formula: Zašto (procenat) (tema)

– primer: Zašto samo 37% muškaraca ide u prodavnicu

13. Najinteresantniji email:

– formula: Najinteresantniji (osoba) na svetu

– primer: Najinteresantniji čistač cipela na svetu

12. Najbolje od email:

– formula: Najbolje od (brend)

– primer: Najbolje od Marketinguj.Me

11. Najčešće greške email:

– formula: Najčešće (tema) greške (ciljano tržište) napravljene

– primer: Najčešće zdravstvene greške koje penzioneri prave

10. Ne mogu da verujem email:

– formula: Ne mogu da verujem da ranije nisam otkrio (proizvod)

– primer: Ne mogu da verujem da ranije nisam otkrio ovu aplikaciju

9. Obično email:

– formula: Obično smo (raditi nešto) vi ga dobijate (novi način)

– primer: Obično smo naplaćivali 500 evra za ovaj savet. Vi ga dobijate besplatno

8. Ne može da pogreši email:

– formula: (Broj) ljudi ne može da pogreši

– primer: Pet hiljada ljudi ne može da pogreši

7. Od siroomaštva do bogatstva email:

– formula: Od (siromaštva) do (bogatstva)

– primer: Od beskućnika do Fortune 500 CEO

6.Isprobati email:

– formula: Isprobajte (proizvod) za sebe

– primer: Isprobajte MailChimp za sebe

5. Koristite ovo email:

– formula: Koristite ovu (stvar)

– primer: Koristite ovaj plan treninga

4. On/ona je izgubila/dobila email:

– formula: Ona je dobila (rezultat)…i okrivila mene

– primer: Ona je dobila kaznu za parkiranje i okrivila mene

3. Rat email:

– formula: Rat protiv (neprijatelj)

– primer: Rat protiv fitnes industrije

2. Velika obmana email:

– formula: Velika (tema) obmana (neobavezno vreme/mesto)!

– primer: Veliki sadržaj marketing obmana u 2016. godini!

1. Poslednji poziv email:

– formula: Poslednji poziv: (naziv proizvoda) se zatvara u (#) sati

– primer: Poslednji poziv: SEO That Works kurs se zatvara u 3 sata

Zašto ovi naslovi emailova deluju?

Dobar email naslov je dizajniran tako da privuče pažnju vase ciljne grupe. Jedino pitanje je kako zapravo to da uradite.

Da bi odgovorio na to pitanje, Gary Bencivenga, najčuveniji copywriter na svetu, došao je do ove jednačine nakon analize nekih od najboljih naslova koji su se ikad koristili u direktnom email-u:

Interes = korist + radoznalost

Drugim rečima, trebalo bi da kada pročitam naslov vašeg emaila, da se osećam kao da ću dobiti nešto od toga i pitati se šta će mi ostatak email-a reći.

I to je razlog zašto ove gore navedene formule za naslove email-a deluju. Čak i najosnovniji i iskreni email naslovi prikazuju neku vrstu koristi (bilo da je na bazi obrazovanja ili na bazi zabave), i stuktuirani su tako da učine da se barem pitate šta bi moglo da bude u njemu.

U ovom postu, otkrio sam vam zašto je email naslov važan, šta čini dobar email naslov i dao sam vam od neke od najboljih email naslova.

Sve što je ostalo da se uradi sada je da primenite ove šablone u kreiranju naslova email-a.

Dakle, samo idite gore, izaberite svoju omiljenu i najpotrebniju formulu za email naslov i iskoristite je. Zapamtite,  zato što niste ograničeni na koliko email adresa i koliko često možete slati poruke, imate fleksibilnost da testirate različite šablone za naslove emailova.

Moje poslednje pitanje je… Koji od navedenih naslova za email vam se najviše sviđa?

Studirao marketing u Subotici i o trošku Evropske unije skitao po Evropi, kao erasmusovac u Letoniji i Belgiji. Bavi se online marketingom već četiri godine i štreberski prati sva nova dešavanja. Uvek na vrhu! Sve što zaradi troši na putovanja i potpuno netipično za Balkanca – voli sport.

Leave a comment: