5 Twitter alata koji povećavaju produktivnost

By Gojko / August 6, 2015

Mnoge kompanije imaju problema sa vođenjem Twitter naloga, smatrajući da njegovo vođenje, analiza i kontrola zahtevaju previše vremena. Najčešći razlozi za ove probleme su korišćenje pogrešnih internet marketing alata ili čak nekorišćenje alata uopšte.

Osim toga što povećavaju produktivnost, alati mogu da budu mnogo tačniji i precizniji od ručnog vođenja, koje iziskuje mnogo više truda i vremena. Ukoliko znate koliko je marketing na društvenim mrežama bitan za vaš biznis, i odlučili ste se za vođenje Twitter naloga svoje kompanije, alati u ovom tekstu vam mogu biti dragoceni.

5 Twitter alata koji povećavaju produktivnost

  1. Zakazujte unapred šta ćete objavljivati uz pomoć Tweet Jukebox-a

Tweet Jukebox je interesantan alat koji vam omogućava da ubacite svoje tvitove, ili iskoristite postojeće, namestite vreme kada da se objavljuje i pustite ga da on obavi sve ostalo.

5 Twitter alata koji povećavaju produktivnost

Tweet Jukebox vam omogućava da zakazujete objave u koje god vreme želite, kao i koji god dan u nedelji želite. Velika prednost ovog alata je to što on, ukoliko ostane bez sadržaja koji treba da se objavljuje, automatski počinje da tvituje od početka.

Zakazivanje vremena je prilično jednostavno, a postoji i mogućnost da zakažete objavu na neki specifičan dan (jedanput godišnje) ili više puta godišnje. Takođe, postoji opcija frekventnog objavljivanja sadržaja.

Ovo umnogome može da vam olakša posao, a što je najvažnije, Twitter nalog vam ostaje stalno aktivan. Savet je da pored ovoga i sami ubacujete određene sadržaje, kako nalog ne bi izgledao kao da ga vodi robot, a ne osoba.

  1. Kreirajte slike citata ili naslova vaših sadržaja koristeći alat Spurce

Spurce je besplatan, veoma jednostavan alat za korišćenje, koji vam omogućava da neverovatno brzo kreirate slike teksta koje su veoma korisne na Twitter-u (a i Facebook-u).

5 Twitter alata koji povećavaju produktivnost

Postupak je neverovatno jednostavan: izaberite sliku sa svog kompjutera, ili neku koja postoji na sajtu, dodajte joj tekst i objavite je.

Ovaj alat je veoma koristan za brzo pravljenje slike i objavljivanje iste na Twitter-u, a velika prednost alata je što ona ne mora odmah biti objavljena. Spurce vam pruža mogućnost skidanja slike na kompjuter i objavljivanja te slike u koje god vreme da želite.

Ukoliko se dvoumite da li da pravite naslove slika prilikom kačenja sadržaja na Twitter-u, pročitajte koliko je važna vizualizacija u marketingu.

  1. Pratite i analizirajte svoje pratioce pomoću ManageFlitter-a

ManageFlitter je izuzetno koristan internet marketing alat koji služi za upravljanje pratiocima i objavama. Besplatna opcija ovog alata je veoma korisna, a možete se odlučiti i za dva naprednija nivoa, koji se plaćaju. Najveća razlika je u analitici koju napredni nivoi omogućavaju.

5 Twitter alata koji povećavaju produktivnost

Koristeći ManageFlitter možete saznati mnogo o svojim pratiocima. On vrlo jasno prikazuje koji je od vaših pratioca neaktivan, ko nema profil sliku, koji profil je najverovanije lažan (spamer)… Ali, isto tako, on pokazuje i ko je uticajan među vašim pratiocima, odnosno ko vam može biti od koristi.

Najveća prednost ovog alata je što vam omogućava da veoma lako otpratite profile koji vam ne pružaju nikakvu korist, odnosno čije praćenje je uzaludno za vas. Isto tako ManageFlitter vam svojom analitikom omogućava da vrlo lako možete da identifikujete spamere i oslobodite se njih.

  1. Kontrolišite odnose koje imate sa svojim pratiocima korišćenjem Commun.it alata

Commun.it je alat kojim proveravate kakav odnos gradite ili imate izgrađen sa vašim pratiocima. Plaćene verzije ovog alata pružaju neverovante mogućnosti, dok besplatna verzija pruža ograničen nivo podataka.

5 Twitter alata koji povećavaju produktivnost

Početna strana na Commun.it je prepuna korisnih informacija. Na njoj odmah možete da vidite koga vam alat preporučuje da otpratite, a koga da zapratite. Osim toga, on prikazuje ko su najuticajniji profili u vašem Twitter okruženju, kao i to ko bi verovatno podelio vaš sadržaj i time povećao reach (broj pregleda) vaših postova.

Kada su u pitanju vaši tvitovi koje ste objavili, Commun.it pokazuje listu vaših najboljih i najpopularnijih objava, što može da bude od velike koristi prilikom odlučivanja šta treba dalje da se objavi.

Pomoću ovog alata vrlo lako možete da prepoznate i ko vas je pominjao ili retvitovao, ko su vam novi pratioci i još mnogo toga. Jedna od opcija je i mogućnost automatskog tvitovanja zahvalnosti vašim najpopularnijim pratiocima ili onima koji su vas retvitovali. Ili čak automatsko svakodnevno ili nedeljno zahvaljivanje vašim novim pratiocima.

  1. Pronađite odgovarajuće haštagove uz alat RiteTag

RiteTag vam omogućuje da vidite koji haštagovi su trenutno najpopularniji i olakšava vam odluku o haštagu. Već smo pisali koliko su haštagovi korisni i kako se pravilno koriste, i zato je svakako bolje da u većini svojih objava imate barem po jedan haštag.

5 Twitter alata koji povećavaju produktivnost

Ritetag će vam pokazati koliko je često korišćen neki haštag i koliko je verovatno da će vam on unaprediti objavu za koju se odlučite. Ali, treba napomenuti, da ne bi trebalo ubacivati haštag u objavu ukoliko on nema veze sa onim šta se objavljuje, jer je smisao haštaga mnogo važniji od njegove popularnosti. Stoga, prvo odaberite različite varijacije haštagova koje biste koristili, pa tek onda proveravajte njihovu popularnost, nikako obrnuto.

5 Twitter alata koji povećavaju produktivnost

Nadam se da će vam ovaj članak povećati produktivnost u korišćenju Twitter-a. Ukoliko želite na još jedan način da unapredite svoj Twitter profil pročitajte i ovih 6 kreativnih ideja kako da iskoristite cover sliku na vašem Twitter-u.

Osim toga u našoj besplatnoj e-knjizi 20 alata koje svakodnevno koristimo, možete pronaći još mnoštvo korisnih načina da povećate svoju produktivnost i uštedite vreme prilikom vođenja internet marketing kampanje.

I za kraj, da li vi imate neka dobra ili loša iskustva sa ovim i sličnim internet alatima?

Pišite u komentarima.

Diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Novom Sadu. Zainteresovan za internet marketing i primenu društvenih mreža u svrhe biznisa, kao i za SEO optimizaciju sajtova. Smatra da su za uspeh neophodne stalne inovacije i kreativnost. Obožava sport i komedije.
2 comments

Leave a comment: